Hvor kan man få fatt i Dunlop 908RR
You need to be logged in to get access to the forums. You can do so here
| Author |
|---|
|
|
You need to be logged in to get access to the forums. You can do so here
| Author | Message |
|---|---|
|
Trygve U. Skar
|
Tuesday July 15 2008 02:03:09 pm
Jeg skulle gjerne hatt Dunlop 908RR på 990'n min, men finner ingen som kan skaffe meg dette (annet enn i USA). |
|
Inge Fossen
|
Tuesday July 15 2008 02:26:46 pm
Jeg skulle gjerne hatt Dunlop 908RR på 990'n min, men finner ingen som kan skaffe meg dette (annet enn i USA). Ne dessverre - jeg fikk fatt i det en gang og dat ble det spesielt bestillt til meg gjennom en kompis som drev med dekksalg - etter dette har jeg ikke funnet det noe sted. Jeg likte det dekket veldig godt og synes å være blanmt de få knastedekkene somm henger med en så tung og kraftig sykkel. Håper du finner ut av det å gir meg et vink!! |
|
Per Svein Moland
|
Thursday July 17 2008 07:51:42 pm
Jeg skulle gjerne hatt Dunlop 908RR på 990'n min, men finner ingen som kan skaffe meg dette (annet enn i USA). Min dekk-kompis greide heller ikke å skaffe disse. Verre er det at importøren var tom for Bridgestone TW302... |
|
Pål Aukan
|
Thursday July 24 2008 11:40:59 pm
Jeg skulle gjerne hatt Dunlop 908RR på 990'n min, men finner ingen som kan skaffe meg dette (annet enn i USA). Jeg (og muligens inge) har bestilt 908RR fra Øverland dekk og bil i molde... Husker ikke helt, men havna på rundt16-1800kr.. |